Help Mee

Help mee!

Wie denkt dat (ex-)gedetineerden niet in staat zijn om een bijdrage te leveren aan de maatschappij heeft het mis. Stichting Sileo is een idee van afkomstig van een ex-gedetineerde en is opgezet in samenwerking met een student en diverse professionals.

De kracht van samenwerking en saamhorigheid gebruiken wij om de toekomst van deze doelgroep weer leefbaar te maken. De projecten worden opgezet en uitgevoerd door, voor en met (ex-)gedetineerden. Onze intentie is om er samen voor te zorgen dat zij weer hun stip aan de horizon vinden.

Vacature Backoffice medewerker

Omdat de stichting nog in een opstartende fase zit, maar er al wel verschillende projecten op gang komen, is het niet meer mogelijk om met zijn tweeën alle backoffice taken uit te voeren. Daarom zijn wij opzoek naar iemand die deze taken op zich kan nemen.

Als backoffice medewerker ben je nauw betrokken bij de opzet de stichting en haar projecten. Je bent verantwoordelijk voor de beantwoording van de mail, het onderhoud van de website en sociale media. Je schrijft de maandelijkse nieuwsbrief en verder onderhoud je nauw contact met de netwerkwerkpartners. Daarnaast ondersteun je de directie waar nodig is. Kortom, je bent een onmisbare pilaar in de fundering van de stichting.

Wij vragen:

• 08 – 16 uur beschikbaarheid per week
  • Beschikbaar voor gedurende 1 jaar
  • Flexibel in je werktijden
  • De Nederlandse taal machtig zowel in sprekend als in geschrifte
  • Bekend met Microsoft Office
  • Organisatorisch, planmatig en oplossingsgericht
  • Betrokken/geïnteresseerd in de doelgroep

Wij bieden:

• Een flexibele werkomgeving waarin jouw creativiteit de ruimte krijgt
  • Een plek waar jij jezelf kan ontwikkelen en onderdeel kan zijn van groter geheel.
  • Talloze netwerkmogelijkheden met diverse ketenpartners

Interesse? Graag ontvangen we jouw CV en motivatiebrief per E-mail  (info@Stichtingsileo.nl)